رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

سکوت ابرقدرت‌ها در مقابل اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی

شهرکرد-«تابناک»- رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیستی، ۴۱ هزار نفر از اهالی غزه را به شهادت رسانده است که هیچ صدای اعتراضی از سمت ابرقدرت‌ها در مقابل اقدامات ددمنشانه این رژیم بلند نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 20 September 2024

به گزارش «تابناک شهرکرد» آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در آیین اعطای حکم مقام معظم رهبری به نماینده جدید ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مصلی امام خمینی شهرکرد، اظهار داشت: حجت الاسلام نکونام مردی ساده‌زیست، باقناعت، خستگی‌ناپذیر هستند که همیشه برای رفع محرومیت تلاش می‌کردند که امید است حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی نیز همین راه را ادامه دهند. 

 وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی با تبلیغات مسموم می‌خواهند حق را باطل می‌دهند و باطل را به‌عنوان حق جلوه دهند، جهاد تبیین به معنای شناخت دشمن و شناساندن دشمن به جامعه است، روحانیون باید در خط مقدم جهاد تبیین باشند. 

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر قدرت نظامی کشور ایران نبود، امروز دشمنان جمهوری اسلامی ریشه اسلام را خشکانده بودند، دشمنان از انقلاب اسلامی ترس دارند.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی، ۴۱ هزار نفر از اهالی غزه که بیش‌تر آنان زنان و کودکان هستند را به شهادت رسانده است که هیچ صدای اعتراضی از سمت ابرقدرت‌ها در مقابل اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بلند نمی‌شود.

محمدی گلپایگانی در پایان با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: مردم این استان سابقه درخشانی در مرزداری و سرافرازی در میدان جنگ علیه دشمنان جمهوری اسلامی دارند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار