مسوول كميته فوتسال استان قم:

ليگ برتر فوتسال قم برگزار می شود

مسوول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از برگزاري شروع بازي‌هاي فصل جديد ليگ برتر فوتسال با حضور هشت تيم در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 23 November 2018

به گزارش تابناک قم، رضا بمانی اظهار کرد: بازی‌های لیگ فوتسال از سال 1385 در استان قم برگزار می‌شود و هر سال که از برگزاری این بازی‌ها می‌گذرد شاهد افزایش کیفیت آن و معرفی استعدادهای این رشته در ترکیب تیم‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های قم علاوه بر رده‌ سنی بزرگسالان، در سایر رده‌ها اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز برگزار می‌شود و تیم‌ها با انگیزه اینکه سهمیه قم در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کنند، رونق خوبی به این لیگ‌ها داده‌اند.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: قهرمان هر لیگ نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور می‌شود و این مهم موجب شده بازیکنان شاغل در لیگ‌های قم به خوبی استعداد و توانمندی خود را به نمایش بگذارند، ضمن اینکه برگزاری لیگ استان یک فرصت مغتنم و مناسب برای مربیان این رشته به منظور افزایش تجربه مربیگری آنها است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این کمیته برای شروع دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم اشاره و عنوان کرد: آغاز فصل 1397 لیگ برتر فوتسال قم را از روز نهم آذر ماه شاهد خواهیم بود، در حالی که هشت تیم در این مسابقات حضور دارند و به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مشخص شود.

بمانی با بیان اینکه هفته نخست لیگ برتر با عنوان گرامیداشت شهید مهدی طهماسبی به انجام می‌رسد، بیان کرد: تیم‌های الماس شهر، صدراسیستم، شهید رئیس کرمی، آرش، پاس، مقاومت، ذاکر و یاقوت در مسابقات این فصل لیگ برتر به مدت 14 هفته به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتسال قم:

جمعه 9 آذر ماه

الماس شهر – صدرا ساعت ۱۸:۳۰

شهید رئیس کرمی – آرش ساعت 20

پاس – مقاومت ساعت ۲۱:۳۰

ذاکر – یاقوت ساعت ۲۳

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار