شتاب توسعه و پیشرفت گلستان با وحدت و انسجام علمای شیعه و سنی

استاندار گلستان گفت: وحدت و انسجام بین علمای شیعه و سنی، نخبگان و مسئوولان و مدیران استانی سبب شده تا توسعه و پیشرفت استان گلستان شتاب و سرعت بیشتری گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 23 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در دیدار صمیمی با مردم شهر سیجوال اظهارکرد: وحدت و انسجام بین مردم جامعه باعث قوام، توانمندی و عزت می‌شود و خدا را شکر که وحدت و انسجام استان گلستان الگو و زبانزد همه استان‌های کشور است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی بین علمای شیعه و سنی، نخبگان و مسئوولان استانی با راهبری نماینده ولی فقیه در گلستان سبب شده تا این استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد و این توسعه با شتاب بیشتری انجام شود.

استاندار گلستان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم شهر سیجوال خاطرنشان‌کرد: استقبال خوب و احترام شما به مدیران و مسئوولان، مسئولیت ما را دوچندان می‌کند و تلاش داریم تا این مسئولیت را با تمام توان به خوبی انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: استقبال خوب شما در سفر دوم دولت سیزدهم به گلستان از رئیس‌جمهور سبب شد تا بنده ماموریت پیدا کنم به تمام ۳۷ شهر استان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات و نظام مسائل شما آشنا شوم و با همفکری علما و نخبگان شهرهای مختلف این مسائل را بررسی و تصمیمات خوبی گرفته شود.

زنگانه گفت: یکی از مهمترین مشکلات مردم این شهر، عدم سالن ورزشی مناسب و نیمه‌کاره بودن این پروژه به مدت ۱۵ سال است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی کارگران در دولت نهم و دهم آغاز شد و در دولت قبل بمدت هشت سال رها شده بود که با پیگیری‌های دولت سیزدهم احیا و تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

استاندار گلستان ابرازکرد: مشکل حقوقی این پروژه توسط دادستان مرتفع شد و قرار است مالکیت زمین این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود و اداره کل ورزش و جوانان نیز با ترزیق اعتبار در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار