روحانی اهل سنت گلستان، شرکت پرشور در انتخابات هشتم تیرماه را به نوعی جبران ضایعه از دست دادن شهید رئیسی و همرانش برشمرد و تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور آینده‌ی کشور با رای بالا انتخاب شود در عرصه بین‌المللی میدان مانور و قدرت چانه‌زنی بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ 27 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، ناصرمحمد قزل با اشاره به این‌که در تمامی دنیا میزان مشارکت در انتخابات را عاملی برای سنجش قدرت و استحکام دولت‌ها به شمار می‌آورند، اظهار کرد: زمانی که مردم در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز نظیر انتخابات ریاست‌جمهوری، خبرگان و نمایندگی مجلس شرکت می‌کنند به دنیا نشان می‌دهند که پشت سر رهبر و رئیس‌جمهور خود ایستاده‌اند و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که همه ما باید در روز هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم، گفت: وقتی دشمنان حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را ببینند حساب کار دستشان آمده و هرگز جرات نخواهند کرد نگاه چپ به کشور عزیزمان بیندازند.

امام جمعه اهل‌سنت دهستان قازانقایه مراوه‌تپه، شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش را تلخ‌ترین حادثه در سال‌جاری برای مردم ایران دانست و افزود: شهید رئیسی به معنای واقعی خدمتگزار مردم بود و دلسردی و ناامیدی را بر خود و همکارانش حرام کرده بود.

روحانی اهل سنت گلستان شرکت پرشور در انتخابات هشتم تیرماه را به نوعی جبران ضایعه از دست دادن شهید رئیسی و همرانش برشمرد و تصریح کرد: اگر رئیس جمهور آینده کشور با رای بالا انتخاب شود در عرصه بین‌المللی میدان مانور و قدرت چانه‌زنی بیشتری خواهد داشت.

آخوند قزل با بیان این‌که بنا بر شهادت قرآن و احادیث، اطاعت از اولی‌الامر و ولایت فقیه امری واجب است، گفت: رهبر معظم انقلاب که، ولی فقیه زمان است به همه ما توصیه کرده‌اند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.

امام جمعه اهل سنت دهستان قازانقایه مراوه تپه با تأکید اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است، اضافه کرد: همه ما باید با حضور آگاهانه و مسئولانه بهترین فرد را برای جانشینی سیدالشهدای خدمت انتخاب کنیم تا بتواند مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصاد آن‌ها را حل کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار