استاندار گلستان پرداخت به موقع پول کشاورزان را به معنای حمایت واقعی از تولید دانست و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان با سرعت انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ 05 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه عصر چهارشنبه ۱۶ خرداد در جلسه کمیته خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان که با حضور مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارکرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های وزارت جهاد کشاورزی از هفته آتی روند پرداخت وجوه گندم و کلزا آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: امسال اولین سالی است که محصول کلزا بطور ۱۰۰ درصد توسط بخش خصوصی در استان و با قیمت منطقی خریداری می‌شود و تاکنون ۹۲ درصد کلزا کاشته شده، خریداری شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: کشاورزان توجه داشته باشند بذور خود را از مراجع ذی‌صلاح تهیه کنند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

این مقام مسئول با تاکید اینکه همه باید در مسیر حمایت از کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان گام بردارند، گفت: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم در دفاع از حقوق کشاورزان با سوداگران عرصه کشاورزی مقابله و برخورد قانونی نمایند.

مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی در این جلسه بیان کرد: در بازدید از مزارع دیم استان مشاهده شد، خوشبختانه حتی مزارع دیم نیز برداشت کم‌سابقه پنج تن در هکتار را تجربه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال پیش بینی ما خرید بیش از یک میلیون تن گندم در استان است و بر اساس تلاش صورت گرفته کشور نیازی به واردات ندارد و حتی می‌تواند در زمینه صادرات نیز اقدام کند.

مهاجر وجود صف‌ها در برخی مراکز تحویل گندم را نشانه برکت تولید دانست و تاکید کرد: پرداخت به موقع پول گلستان به معنای حمایت واقعی از تولید است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار