معاون دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت جاده‌ای کشور در دو ماهه امسال درمقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۴ 17 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، حمید محمدی فاز ظهر یکشنبه ۲۷ خرداد در هفتمین نشست دبیرخانه انجمن‌های صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: همچنین سال گذشته با شکسته شدن حد نصاب ترانزیت کشور و رسیدن به ۱۴.۷۵ میلیون تن، افزایش ۵۸ درصدی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: این افزایش تقریبا در همه کریدورهای ترانزیتی و در کالاهای نفتی و غیرنفتی اتفاق افتاده است.

معاون دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: این نشست برای بررسی و پیگیری رفع مشکلات شرکت‌های حمل و نقل بین المللی برگزار شد و مهمترین مسایل حوزه ترانزیتی از جمله ناترازی هزینه‌های حمل، توسعه حمل یکسره، مدیریت واحد بر حمل و نقل بین المللی، شرایط تاسیس شرکت‌ها و پرونده‌های قانونی حمل و نقل، تعیین تکلیف حق توقف ناوگان، مشکلات مرتبط با کانون جهانگردی و همچنین واردات کامیون‌ها مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در پیش نویس برنامه هفتم برای توسعه ترانزیت گذاشته شده است که می‌توان از آنها با همکاری بخش خصوصی به خوبی استفاده کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار