نیروگاه کوچک مقیاس چهار مگاواتی روستای هوتن با حضور استاندار گلستان نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 13 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، عبدالحکیم آق ارکاکلی، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ خرداد در آیین افتتاح نیروگاه مقیاس کوچک چهار مگاواتی هوتن با تقدیر از حمایت های استاندار و مسئولان استانی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان نشان داد سرتاسر کشور و حتی نقاط دور افتاده را از یاد نبرده و در کنار مردم هستند.

وی بیان کرد: هرچند در حوزه تولید انرژی، حامل‌های انرژی و راه و جاده اقدامات بزرگی در استان گلستان صورت گرفته اما مردم شهر تازه تاسیس کرند انتظار دارند هرچه زودتر امکانات یک شهر با توسعه پایدار در آن را ببینید.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در جاده گنبد به اینچه برون و کرند هر ماه تصادف‌های مرگبار داریم که می شود با ایجاد حاشیه امن از آن جلوگیری کرد.

آق آرکاکلی تصریح کرد: مردم این منطقه سالهاست نشان داده اند با عشق به میهن و نظام امن‌ترین مرزها را مرزبانی کرده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم منطقه این است که قدردانی خود را از شهید رئیسی و شهدای خدمت با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو به نمایش بگذارند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار