رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: راه قدرشناسی از شهید جمهور حضور پرشور پای صندوق‌های رأی و انتخاب دولت انقلابی است.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ 30 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

حیدر آسیابی در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: در ادامه این حماسه باید قدرشناسی خود را از این شهید بزرگوار با حضور پرشور در انتخابات نشان دهیم.

وی بیان کرد: مردم استان گلستان همچون انتخابات سال گذشته که جزو استان‌های پیشتاز در حضور پای صندوق‌های رای بودند، در انتخابات پیش رو هم، حماسه ساز خواهند شد.

آسیابی با بیان این که شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کردند، گفت: همه ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار اشاره کردند، به عینه دیدیم.

وی ولایتمداری را ویژگی بارز این شهید بزرگوار خواند و گفت: ایشان مانند سردار سلیمانی بیشتر از این که خود را مسئول بدانند، سرباز رهبری می‌دانستند و ایشان و کابینه وی گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران ریاست ایشان در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قرار بگیریم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ایشان از همان روز مراسم تحلیف، نگاه به غربگرایی و آمریکا را تغییر دادند و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولت‌ها توسعه دادند.

حیدر آسیابی افزود: در زمان ریاست جمهوری ایشان، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد تا جایی که امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنند با ایران درگیر نشوند.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کردند و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و مردم هم با حضور میلیونی در مراسم تشییع از ایشان قدردانی کردند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار