استاندار گلستان گفت: تا زمان انتخابات وظیفه داریم از تریبون‌های مختلف به تبیین اقدامات شهید رییسی بپردازیم و آنچه ایشان را به سید الشهدای خدمت تبدیل کرد را به مردم بگوییم تا آن‌ها گزینه نزدیک به تفکر و مشی ایشان را برگزینند.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱ 29 May 2024

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از ایسنا، علی محمد زنگانه عصر چهارشنبه، ۹ خرداد در جلسه شورای مدیران ستادی استانداری گلستان اظهار کرد: شهید آیت الله دکتر رییسی شخصیتی مظلوم بودند و اقدامات ایشان در حوزه اقتصادی، دیپلماسی منطقه‌ای، افزایش صادرات غیر نفتی، عضویت جمهوری اسلامی در پیمان‌های اقتصادی بین‌المللی بی‌نظیر و شاید بی‌تکرار بود.

وی با تاکید اینکه در انتخابات پیش رو سلامت و امنیت مهم است و از همه چیز مهم‌تر مشارکت است، گفت: مسئله رقابت موضوعی ملی است که به ما مربوط نمی‌شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه بر اساس دستورات وزیر کشور دولت از هیچ احدی حمایت نمی‌کند و میزان رأی ملت است، تصریح کرد: تا زمان انتخابات وظیفه داریم از تریبون‌های مختلف به تبیین اقدامات شهید رییسی بپردازیم و آنچه ایشان را به سیدالشهدای خدمت تبدیل کرد را به مردم بگوییم تا آن‌ها گزینه نزدیک به تفکر و مشی ایشان را برگزینند.

زنگانه تصریح کرد: در زمان انتخابات شعب اخذ رای همان شعب اخذ رای انتخابات مجلس خواهد بود و حتی الامکان جابجایی شعب نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات بر عهده عزیزان فراجا است و تلاش ما حفظ و ارتقا نرخ مشارکت استان است، اضافه کرد: با کسانی که هتاکی می‌کنند و از دایره انصاف خارج شوند مطابق قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار