مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه تعداد ناوگان باری استان ۱۳ هزار دستگاه است، گفت: ۹ هزار دستگاه ناوگان، عملیات حمل و نقل محصولات کشاورزی استان در فصل زراعی جاری را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ 30 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی صبح پنجشنبه ۱۰ خرداد در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر نقش ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل در کنترل نرخ کرایه بار و محصول اظهار کرد: امسال کرایه حمل و نقل محصولات کشاورزی براساس نرخ کارشناسی اتحادیه بار در ستاد تنظیم بازار استان تصویب و تعیین شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که عرضه و تقاضا بر افزایش یا کاهش این نرخ بسیار موثر است که بنا بر توافق صاحب کالا و راننده یا مالک ناوگان مشخص می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل موظف به صدور بارنامه با رقم نرخ کرایه مصوب شده هستند و اخذ بارنامه از این شرکت‌ها در کنترل کرایه؛ تاثیرگذار، قابل کنترل و رصد خواهد بود.

مصدقی با تاکید به کشاورزان و صاحبان کالا برای تامین ناوگان از شرکت‌های مجاز حمل و نقل، تصریح کرد: ناوگان این شرکت‌ها موظف به رعایت عایق بندی و درزگیری و تامین ایمنی براساس استاندارد‌های مورد نظر بوده تا از هدررفت محصولات جلوگیری شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در استان گلستان ۸۶ شرکت مجاز حمل و نقل باری فعالیت دارند که در صورت خسارت به محصولات کشاورزی و کالا‌ها پاسخگو هستند.

مصدقی تعداد ناوگان باری استان را ۱۳ هزار دستگاه ذکر کرد و یادآورشد: ۹ هزار ناوگان عملیاتی، حمل و نقل محصولات کشاورزی استان را در فصل زراعی جاری انجام می‌دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار