دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: نیرو‌های انتظامی و نظامی کشور در راه مبارزه با قاچاق تاکنون حدود ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم این مرز و بوم کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ 08 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، مهدی طالبی پیش از ظهر جمعه در نشست با هیئت اندیشه‌ورز سازمان‌های مردم نهاد فعال در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در تمامی عرصه‌ها و حتی بحران‌ها حضور و مشارکت مردمی راهگشا بوده است که از مصادیق آن می‌توان به هشت سال دفاع مقدس در دهه شصت و یا در دهه اخیر مبارزه با بیماری منحوس کرونا اشاره کرد.

وی بیان کرد: فراهم نمودن شرایط جلب مشارکت مردمی با روحیه مشارکت پذیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاثیر بسزایی دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه ایران پرچم‌دار مبارزه جهانی علیه مواد مخدر است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۲ هزار جانباز سرافراز و ۴ هزار شهید معظم را در مبارزه با مواد مخدر ایثار نموده و این مسیر همچنان ادامه دارد و با عزمی راسخ در این میدان آنهم بدون حمایت، در زمینه شیوه‌های نوین کنترل و بازرسی و تامین تجهیزات الکترونیکی روز قدم بر می‌دارد.

طالبی فعالیت سمن‌ها در فضای مجازی طی این دو سال اخیر را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: در نشست اندیشه ورز سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای سال جاری و به خصوص سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر ۱۵ محور برنامه عملیاتی تدوین شد تا در طول سال به انجام رسد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار