مدیرکل کمیته امداد امام گلستان از راه‌اندازی هفت قربانگاه برای ذبح دام‌های اهدایی نیکوکاران در گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳ 17 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، عیسی بابایی شامگاه یکشنبه، ۲۷ خرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این قربانگاه‌ها درشهرستان‌های آزادشهر، گنبدکاووس، گالیکش، کلاله، مراوه تپه، آق قلا و کردکوی راه اندازی شد و از مراحل ذبح تا توزیع گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز انجام و در کوتاهترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد.

وی با اشاره به روش‌های غیر حضوری مشارکت مردم در طرح نذر قربانی افزود: علاوه بر استفاده از نرم افزار‌های مجازی و پیش بینی کد آسان پرداخت #۱*۰۱۷*۸۸۷۷*، امکان پرداخت نذورات ازطریق سایت کمیته امداد (بخش کمک‌های نقدی-نذورات قربانی) به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی فراهم است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با پیش بینی جمع آوری ۶۰ میلیارد تومان نذورات قربانی در سال‌جاری عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

بابایی اعلام کرد: تا کنون بیش از ۵۰۰ راس دام سبک و ۱۵ راس دام سنگین اهدایی نیکوکاران به نیت شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی به کشتارگاه انتقال یافته و در حال ذبح است.

او گفت: علاوه بر این گوشت‌ها، ۲ تن مرغ نیز تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

بابایی افزود: سال گذشته نیکوکاران بیش از ۲ هزار دام سبک و ۱۲ دام سنگین و ۹۸ تن گوشت به ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در طرح قربانگاه مشارکت کردند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار