سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای مسابقات انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 08 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از باخت شاگردانش در بازی چهارم سری فینال سوپر لیگ ایران، اظهار کرد: تیم ما همه تلاش خود را کرد تا با برد در این بازی قهرمانی را به دست آورد، اما متاسفانه نتیجه مد نظرمان حاصل نشد. البته اتفاقاتی در بازی رخ داد که به نظرم بهتر است بررسی شود تا ببینند آیا برخی تصمیمات آخر بازی درست بود یا نه؟

او ادامه داد: البته من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون همه تلاش خود را کردند؛ بسکتبال است و برد و باخت دارد. اشتباهی هم باشد مقصر من هستم و از هواداران گرگانی عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم امروز قهرمان شویم. امیدواریم در بازی بعد جبران کرده و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی شهرداری گرگان درباره داوری بازی نیز گفت: من این همه سال درباره داوری صحبت نکرده‌ام و الان هم تصمیم ندارم این کار را کنم. معتقدم صحبت درباره داوری کار آدم‌های ضعیف است که دنبال بهانه تراشی هستند. من از هواداران گرگانی عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت باخت امروز با من است.

او درباره بازی پنجم و پایانی سری فینال که به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد نیز گفت: من نمی‌خواهم درباره برنامه‌ریزی لیگ صحبت کنم، اما واقعا اگر این را نگویم راحت نمی‌شویم. بازیکنان ما ربات نیستند که هر روز در سفر و مسابقه باشند، آن‌ها هم آدم هستند. ما الان بازی کردیم و باید شب به سمت امارات پرواز کنیم تا در قهرمانی آسیا بازی کنیم.

هاشمی در پایان صحبت‌هایش گفت: ما مشکلی با حریفان نداریم، حریف اصلی ما خود ما هستیم با این برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم. به تیم طبیعت هم حق می‌دهم، چون باید ۱۰ - ۱۵ روز بدون بازی تمرین کند و پول بازیکن خارجی را پرداخت کند که اصلا خوب نیست. حریف اصلی خود ما هستیم و مشکلی با رقیبان خود در آسیا نداریم. بازیکنان ربات نیستند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار