معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نجاتگران هلال احمر شهرستان کردکوی یک خلبان پاراگلایدر که از ارتفاعات جنگلی روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی سقوط کرده بود را به محل امن انتقال دادند.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ 03 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، رضا حاجیلری امروز دوشنبه ۱۴ خرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز گزارش سقوط یک زن ۴۰ ساله که با پاراگلایدر در حال پرواز بر فراز ارتفاعات جنگلی روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی بود توسط اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال‌احمر استان اعلام شد.

وی افزود: ۲ تیم از نجاتگران هلال‌احمر کردکوی و پایگاه النگ با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمکدارسبک اعزام شدند. همزمان عوامل اورژانس هم در صحنه حادثه حضور پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه خلبان پاراگلایدر بانویی اهل مازندران بود خاطر نشان کرد: پس از دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات اولیه عوامل امدادی با کمک نیرو‌های مردمی، مصدوم که از ناحیه کمر و لگن آسیب دیده بود را از مناطق جنگلی عبور داده و پس از رسیدن به محل امن تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه عملیات ساعت ۱۷:۲۰ عصر به پایان رسید، به افرادی که در سایت‌های پروازی پاراگلایدر پرواز می‌کنند، توصیه کرد از امنیت پرواز تجهیزات ایمنی برای زمان اضطرار و سقوط احتمالی دستگاه اطمینان حاصل کنند و جان خود را به خطر نیندازند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار