معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص شیطنت‌های دشمنان در فضای مجازی هشدار داد و گفت: جوانان باید اخبار صحیح و ناصحیح را از هم تمیز دهند.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ 31 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز جمعه ۱۱خرداد در مراسم افتتاحیه اولین نشست ملی دبیران شبکه نشاط و اوقات فراغت کشور اظهار کرد: داغدار رئیس‌جمهوری هستیم که بار دیگر یاد و خاطر رئیس جمهور شهید رجایی را برای ملت زنده کرد و سیره او را برای نسلی که آن سال‌ها را درک نکردند به ظهور و بروز رساند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که دشمنان با ابزار و سلاحی به نام رسانه و فضای مجازی سعی در سلطه بر جوامع دارند، گفت: مردم و به‌خصوص جوانان باید این هنر و توانایی را به‌دست آورند که ایران واقعی و ایرانی را که در فضای مجازی ترسیم می‌شود از یکدیگر تمیز دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: باید بدانید در فضایی سیر می‌کنید که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و راه صحیح و غلط، حق و باطل را جابه‌جا می‌کنند، به گونه‌ای که به راحتی نمی‌توان از هم تشخیص داد.

مهاجر تصریح کرد: فضای مجازی برای همه کشور‌ها مهم است و آن را به عنوان یک تهدید قلمداد می‌کنند در آمریکا نیز دیدیم که پلتفرم تیک تاک را چگونه محاکمه و محدود کردند و این در مورد کشور ما نیز صدق می‌کند.

این مقام مسئول گفت: اگر می‌خواهیم مردمی باشیم و مردم را برای حل مسائل کشور به حرکت در بیاوریم، شما به عنوان نخبگان مردمی حلقه‌های وصل دولت و مردم باید پیش قراول و پای کار باشید. در این راه شما نیز باید مراقبت نمایید که توسط دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی مهندسی نشوید تا بتوانید مردم را به سمت صلاح خویش هدایت کنید.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید در جامعه و جوانان نشاط افزایی کنید باید به موضوعات سطحی نپردازید و نشاط واقعی را در دل مردم و جوانان ایجاد نمایید، افزود: هرقدر نشاط در جامعه و قشر جوان و نوجوان بیشتر باشد، احساس امنیت و روحیه مشارکتی، امید و اعتماد هم افزایش خواهد یافت و موجب تسهیل در توسعه پایدار جامعه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مطمئنا نشاط واقعی از فضای مجازی و خوشی‌های زود گذر به‌دست نمی‌آید، نشاط واقعی را باید در آموزه‌های دینی و اعتقادی جستجو کنید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار