تیم بسکتبال شهرداری گرگان با باخت مقابل الریاضی لبنان، از صعود به فینال سوپر لیگ غرب آسیا بازماند.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ 31 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، عصر امروز (جمعه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲) تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف الریاضی لبنان رفت که با نتیجه ۹۷ - ۸۱ مقابل حریف خود شکست خورد تا از صعود به فینال این رقابت‌ها ناکام باشد.

شهرداری گرگان که با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B به نیمه‌نهایی این مسابقات رسیده بود، با این باخت از رسیدن به فینال مسابقات بازماند و باید روز شنبه در دیدار رده‌بندی، به مصاف برنده دیدار تیم‌های ساجس لبنان و کویت کلاب برود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳۲-۱۹ الریاضی لبنان

کوارتر دوم: ۲۹-۱۸ الریاضی لبنان

کوارتر سوم: ۲۱-۱۹ شهرداری گرگان

کوارتر چهارم: ۲۳-۱۷ شهرداری گرگان

در انتهای این دیدار، سالار منجی، سنتر تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۳ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در صورتی که تیم ساجس لبنان بتواند با شکست دادن کویت کلاب به فینال این رقابت‌ها صعود کند، با توجه به این که هر دو تیم فینالیست لبنانی خواهند بود، برنده بازی رده‌بندی به همراه تیم قهرمان جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند.

در غیر این صورت اگر کویت کلاب با شکست دادن ساجس فینالیست شود، دو تیم فینالیست راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد. طبق قوانین دو تیم نمی‌توانند به صورت همزمان از یک کشور، در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار