مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سه ماه اول امسال، تعداد ۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان گلستان صادر شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ 26 June 2024

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، سیدمهدی حسینی در جمع خبرنگاران در گرگان اظهارکرد: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده یا ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد‌های ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شد و در این جلسات، تعداد ۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان صادر شد.

مدیرکل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۹ پروانه صادر شده برای واحد‌های تولیدی استان، تعداد ۱۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

وی ادامه داد: پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است.

حسینی گفت: هر قدر در زمینه گسترش استانداردسازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال نیز ۳۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال، ۵۲ پروانه تعلیق و ۲۵ پروانه نیز تمدید شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار