مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از بهره برداری وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 27 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدصمد ضیایی صبح پنجشنبه ۷ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این سرویس در راستای اجرای قوانین پولشویی، بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت‌رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه اندازی شد.

وی بیان کرد: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفا پس از صحت‌سنجی و شناسایی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کد ملی انجام خواهد شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با بیان اینکه سیستم نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه‌ای وجود دارد، گفت: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله‌ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به صورت دقیق انجام می‌شود که پس از ثبت این اطلاعات در سامانه حمل و نقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز قابل مشاهده است.

این مقام مسئول از صدور۱۲هزار و۹۳ تن حواله الکترونیک در سه ماهه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۱ هزار و ۳۶۶ حواله تحویل کشاورزان شده است.

ضیایی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بر این است که کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و در اختیارشان قرار گیرد، افزود: کشاورزان در اسرع وقت باید نسبت به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه‌بندی شامل تطیبق شماره همراه و کد ملی اقدام کنند تا در زمان صدور حواله الکترونیکی توسط مراکز خدمات کشاورزی خللی در اجرای فرآیند ایجاد نشده و موجب نارضایتی کشاورزان عزیز و تضییع حقوق آنان نشود.
/ایسنا

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار