مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم، در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان بررسی گردید.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ 26 June 2024

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده، گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم و اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم، هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با هدف رفع مشکلات و موانع تولید ۲ واحد تولیدی استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان برگزار گردید.
وی افزود: در این جلسه مشکلات و موانع تولید ۲ واحد تولیدی شهناز بائی در زمینه پرورش ماهی و بوم گردی سید حسن حسینی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آن‌ها اخذ گردید.
به گفته وی، مشکلات این واحد‌ها در حوزه بانک تجارت و اداره کل منابع طبیعی و اداره کل آموزش و پرورش استان بود که با همکاری نمایندگان بانک و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، موانع تولید آن‌ها بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید این واحد‌ها اتخاذ شد.
حسن زاده اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت در خصوص رفع موانع تولید و برگزاری هفتگی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به همین منظور، واحد‌های تولیدی‌ای که مشکلات و موانعی برای تولید دارند می‌توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی‌ای که از آن مجوز دریافت کرده اند، درخواست خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به مشکلات آن‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار