نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

استفاده از تمام ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری برای رشد و تعالی جوانان

شهرکرد-«تابناک»- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای رشد و تعالی جوانان چهارمحال و بختیاری استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 20 September 2024

به گزارش «تابناک شهرکرد» حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد در مصلی نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد، اظهار داشت: امام جمعه شهرکرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای رشد و تعالی جوانان چهارمحال و بختیاری استفاده می‌کنیم.

وی مطرح کرد: سعی می‌شود برای ارتقای مادی و معنوی جوانان استان و قرار گرفتن آنان در مسیر کمال از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، مطرح کرد: شکستن حصر آبادان برای ملت ایران بسیار مهم بود که با دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ معاصر کشور با الطاف پروردگار و رهنمودهای امام خمینی (ره) و با استقامت رزمندگان غرورآفرین شد.

فاطمی با اشاره به مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: از زحمات امام جمعه سابق استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام قدردانی و با دعای خیر بدرقه‌شان می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید است با اعتماد رهبر معظم انقلاب به بنده به عنوان نماینده خود در چهارمحال و بختیاری به سوی آینده‌ای روشن، وحدت و یکپارچگی قدم برداریم.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌شود برای ارتقای مادی و معنوی جوانان چهارمحال و بختیاری و قرار گرفتن آنان در مسیر کمال از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار