رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۵۷ هزار و ۹۶۹ رأی اولی در استان گلستان می‌توانند در انتخابات هفتم اسفند، پای صندوق‌های رأی بروند و در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند.
کد خبر: ۱۴۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 17 December 2015
به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان، اظهار داشت: تعداد کل شعب تاکنون، یک‌هزار و 493 شعبه اخذ رأی است که پس از شکل‌گیری هیئت‌های اجرایی، در این خصوص یک بررسی مجدد در حوزه‌های انتخابیه صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون درصددیم تا با تأکید استاندار و برای جلوگیری از بروز هر نوع شائبه‌ای تعداد صندوق های سیار را تا حد امکان کاهش دهیم و در مواردی که چاره‌ای جز حضور صندوق‌های سیار نیست، فرایند رأی گیری تحت ضوابط خاصی انجام شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه 201 کاندید احتمالی شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 15 نفر نیز کاندیدای احتمالی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: از 201 کاندیدای احتمالی شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان 114 نفر سابقه رقابت انتخاباتی دارند و از نظر گرایش سیاسی از این 201 نفر تعداد 74 نفر اصلاح طلب، 70 نفر اصولگرا و 57 نفر نیز کاندیدای احتمالی مستقل هستند.

طهماسبی اظهار کرد: تاکنون 744 خبر انتخاباتی از دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان به وزارت کشور ارسال شده که از حیث اطلاع‌رسانی، کیفیت و کمیت اخبار نیز جزء سه استان نخست کشور قرار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به فضای باز سیاسی استان و حضور شخصیت‌ها و سخنرانان از طیف‌های مختلف در استان گلستان، گفت: خوشبختانه احزاب سیاسی استان فعال هستند و با پرهیز از هنجارشکنی توانسته اند تنور انتخابات را گرم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری تنها در مرکز استان و در فرمانداری گرگان یا وزارت کشور انجام می شود و توصیه می‌کنیم به علت حساسیت‌ها، خود کاندیداها یا نماینده تام الاختیار آنها با معرفی‌نامه مکتوب در محل ثبت‌نام حضور یابند.

طهماسبی بر آموزش هیئت‌های اجرایی، رصد فعالیت و جلسات کاندیداهای احتمالی، تهیه نیازمندی‌های کمیته فن آوری اطلاعات، آسیب‌های فضای مجازی و بررسی اخبار سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی استان تأکید کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار