سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هدایت تیم گرگان را دیر برعهده گرفتم، اما با برنامه ریزی هائی که به همراه کادر فنی انجام شده، در هفته های آتی تیم بهتری از گرگان در رقابت های لیگ برتر خواهید دید.
کد خبر: ۱۲۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳ 11 November 2015
به گزارش روز سه شنبه ایرنا محمدمهدی ایزدپناه بعد از دیدار تیم گرگان در برابر شهرداری اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توقع من از تیم خیلی بیشتر است، اما در بازی با اراک همه بازیکنان خوب بودند و یکی از بهترین دیدارهای خود را انجام دادند.
وی اضافه کرد: اراک تیم محکم و قدرتمندی بود، اما با آنالیز سه بازی قبل آنان، توانستیم نقاط ضعف این تیم را شناسایی و برای نقاط قوت آنان برنامه ریزی کنیم، هرچند حضور سه بازیکن ملی پوش در این تیم کار را کمی برای ما سخت کرده بود.
ایزدپناه ادامه داد: باخت در مقابل شهرداری گرگان چیزی از ارزش های تیم خوب شهرداری اراک کم کرد و هر تیمی که بخواهد در اراک بازی کند، بدون شکل با مشکل روبرو خواهد شد.
ایزدپناه افزود: تیم ما در این دیدار با خارج کردن ریچادرز (بازیکن گرگان) از زیر حلقه، توانست تمرکز و برنامه تیم اراک را به هم بریزد و در ریباندها نیز موفق تر عمل کردیم و توانستیم در حملات نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در خصوص اعتراض سرمربیان هر دو تیم به قضاوت داوران گفت: اشتباه جزئی از داوری است و اعتراض ها هم جزئی از بازی می باشد و در واقع ایجاد یک نوع جنگ روانی تیم ها علیه یکدیگر است که سعی دارند سوت های داوران را به سود خود عوض کنند.
به گفته ایزدپناه البته داوران توانستند این دیدار را به خوبی اداره کنند.
وی یادآور شد: کسائی پور سرمربی تیم اراک یکی از مربیان باسابقه و باهوش است و با اعتراض هائی که انجام می داد سعی کرد تا داور را تحت تاثیر افکار و نظرات خود قرار دهد و تا حدودی در این خصوص موفق بود، اما عکس العمل های به موقع نیز توانست جلوی بیشتر این کارها را بگیرد.
ایزدپناه با بیان اینکه در هر دیدار یکی از مهمترین برنامه ها این است که اجازه ندهیم هواداران به کادر فنی، بازیکنان تیم حریف و هواداران توهین کنند، افزود: تماشاچیان گرگان امسال نسبت به گذشته بهتر شده اند، اما در دقایقی از بازی برخی نمی توانند احساسات خود را کنترل کنند و دست به اقداماتی می زنند که در خور و شان جایگاه بسکتبال گرگان و این هواداران بی نظیر نیست.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: تمام مربیانی که در گرگان حاضر می ‎شوند دوستان ما هستند و بی احترامی به آنان در واقع توهین به خانواده بسکتبال و تیم خود گرگان است.
وی تاکید کرد: ما همواره به حمایت هواداران از تیم شهرداری گرگان نیاز داریم.
ایزدپناه در خصوص دیدار بعدی شهرداری گرگان در برابر نیروی زمینی گفت: این تیم خوب و دونده است ،اما اکثر بازی‎ های خود را باخته و ما امید به پیروزی داریم، هرچند هیچ تیمی را دست کم نمی‎ گیریم و با قدرت در مقابل همه آنها ظاهر می‎ شویم.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و شهرداری اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، شامگاه دوشنبه با نتیجه 88 بر 75 به سود تیم گرگانی به پایان رسید.
در پایان هفته چهارم تیم های بسکتبال شهرداری اراک، پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان هر کدام با شش امتیاز و بدلیل تفاضل گل به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار