سرمربی تیم شهرداری گرگان ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکن خارجی تیمش گفت: داوران نتیجه بازی را به سود تیم شهرداری اراک تغییر دادند.
کد خبر: ۱۴۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹ 22 December 2015

محمدمهدی ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم شهرداری گرگان مقابل شهرداری اراک اظهار کرد: در ۳۰ ثانیه پایانی و درحالی که در شرایط ضدحمله بودیم، داوران به اشتباه خطای سه ثانیه بازیکن ما را اعلام کردند و مسابقه ای را که به راحتی می توانستیم پیروز شویم را از ما گرفتند.

ایزدپناه افزود: اشتباه داوری چندبار در دقایق پایانی اتفاق افتاد و به نظر من نتیجه بازی را داوران به تیم اراک هدیه دادند.

وی در مورد بازی گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و تا ثانیه پایانی بازی را پیش بودیم که بازیکنان حریف با یک پرتاب سه امتیازی بازی را به وقت اضافه کشاندند.

وی افزود: در نیمه اول چندان خوب کار نکردیم و هفت امتیاز عقب افتادیم اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکن خارجی اظهار کرد: رایان ریچاردز عملکرد بسیار خوبی داشت و می توانم بگویم که بهترین بازی فصل را انجام داد.

ایزدپناه درباره تیم حریف بیان کرد: شهرداری اراک تیم بسیار قدرتمندی است و برخلاف گرگان، دو بازیکن خارجی دارد که هر زمان بخواهند می توانند با یکدیگر تعویض کنند.

وی در مورد بازی بعدی تیم شهرداری گفت: تیم نیروی زمینی امشب مقابل شیمیدر بازی خوبی انجام داد و ما به هیچ وجه این تیم را دست کم نمی گیریم.

گفتنی است؛ از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۳ بر ۹۰ مقابل شهرداری اراک شکست خورد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار