نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با توجه به وضعیتی که اکنون در شهر گرگان به عنوان مرکز استان مشاهده می شود، این شهر نیازمند مدیریت و تدبیر بیشتری است.زیبایی، نظم و نظافت مساله ای است که همیشه باید در ذهن مدیران شهری گرگان باشد، مردم خیلی به کارهای اساسی توجه می کنند.
کد خبر: ۱۵۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 28 December 2015
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر یکشنبه در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری گرگان افزود: این که یک مدیر بتواند همه چیز را به خوبی جمع کند و بر آنها تمرکز داشته باشد و بتواند اندوخته ها را به عنوان سرمایه هدایت کند، یک اصل اساسی و مهم محسوب می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در آن صورت قطعا آثار این نوع مدیریت به خوبی در جامعه دیده می شود و در واقع انسجام مسئولیت و تدبیر در کارها و تخصص متناسب بسیار ارزشمند و مهم و قابل توجه است.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه اگر خواسته های مردمی به خوبی در سطح شهر شکل بگیرد منبع درآمد عظیمی برای شهرداری خواهد بود، ادامه داد: یکی از خواسته های مردم گرگان تله کابین است و بهتر است مدیران شهری تدبیری در این خصوص داشته باشند زیرا علاوه بر جنبه های تفریحی و ایجاد سرمایه برای شهر، در جذب گردشگر و توریست هم مهم است.
امام جمعه گرگان گفت: ساخت پارک بانوان در این شهر یک کار خوب بود زیرا معتقدم اگر اجازه برخی فعالیت ها به بانوان داده نمی شود باید در مقابل مکانی برای آنان در نظر گرفته شود، بهتر است به لحاظ وسعت این مکان گسترش و توسعه یابد.
آیت الله نورمفیدی افزود: زیبایی، نظم و نظافت مساله ای است که همیشه باید در ذهن مدیران شهری گرگان باشد، مردم خیلی به کارهای اساسی توجه می کنند اما آنچه جلو دید است شهری زیبا از گل و گلکاری می باشد که جلوه خاصی به شهرها خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: تپه هزار پیچ (سوگله) مکانی بود که از اوایل انقلاب تاکید داشتم این مکان می تواند گنبد سبز شهر بماند اما در سایه فقدان مدیریت کافی در ادوار گذشته بسیاری از زمین های آن را به تعاونی ها دادند و امروز باید با مشکلات بسیاری آن را پس بگیرند.
آیت الله نورمفیدی خطاب به مدیران شهرداری گرگان با بیان این که نتیجه کارهای خود را می توانید در چهره های بانشاط مردم احساس کنید، یادآور شد: این خود جدا از اجر و پاداش خدا، پاداشی از سوی مردم به شما است و می تواند در شما ایجاد انگیزه و امید و پشتکار در کارها نماید.
در این دیدار تعدادی از مدیران شهرداری گرگان گزارشی از روند کارها و برنامه های شهری ارائه دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار