تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران برابر شهرداری تبریز به برتری رسید.در این دیدار تیم شهرداری در کواترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 22 بر 12، 21 بر 19 و 15 بر 14 به پیروزی رسید اما کوارتر سوم را 21 بر 18 واگذار کرد.
کد خبر: ۱۵۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱ 29 December 2015
به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور بیش از 3500 تماشاگر به قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور و صادق قنبرزاده به همراه ابراهیم عباس زاده به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید گرامیان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه 76 بر 66 میهمان خود را شکست داد. 
در این دیدار تیم شهرداری در کواترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 22 بر 12، 21 بر 19 و 15 بر 14 به پیروزی رسید اما کوارتر سوم را 21 بر 18 واگذار کرد. 
یاران محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این دیدار با ترکیب اولیه بابک نظافت، بنی کوچوئی، عندنان دورقی، رایان ریچاردز و ساسون آبرامیان به میدان آمدند. 
در آن سوی میدان بهزاد افرادی که هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده داشت یاران خود را با ترکیب اولیه مجید قاسم زاده، وحید حاجیان، علیرضا مرتضوی، کرم احمدیان و آکین لولو آکینگ بالا به میدان فرستاد. 
دیدار اول این دو تیم در هفته ششم با نتیجه 62 بر 53 به سود تیم شهرداری گرگان در تبریز به پایان رسیده بود. 
در این دیدار رایان ریچاردز بازیکن تیم شهرداری گرگان با کسب 25 امتیاز، تاثیرگذاری 22 و 9 ریباند به همراه ساسون آبرامیان با کسب 18 امتیاز، تاثیرگذاری 29 و 17 ریباند بهترین بازیکنان این دیدار و تیم شهرداری بودند. 
همچنین سجاد پذرفته، مجید قاسم زاده و کرم احمدیان به ترتیب با 10، 10 و 11 امتیاز و تاثیرگذاری 16، 12 و 10 از شهرداری تبریز بهترین بازیکنان این تیم بودند.
در این بازی ساسون آبارمیان با کسب 18 امتیاز و 17 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' را به خود اختصاص داد. 
در پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری گرگان از مجموع 15 بازی دارای 9 برد و 6 باخت و مجموع 24 امتیاز در رده ششم قرار دارد و روز پنجشنبه 10 دی ماه جاری در آبادان میهمان تیم پالایش نفت این شهر خواهد بود. 
همچنین تیم شهرداری تبریز با کسب 2 برد و 13 باخت با مجموع 17 امتیاز همچنان در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد و در هفته شانزدهم میزبان شیمدر تهران خواهد بود.
با توجه به این که قبل از آغاز مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم ها باید سه دور با هم رقابت کنند بنابراین میزبان دور سوم براساس قرعه مشخص خواهد شد اما با در نظر گرفتن برد شهرداری گرگان در دیدارهای اول و دوم نیازی به قرعه کشی نبود و بازی سوم نیز باید در گرگان برگزار شود.
از مجموع 6 بازی که تاکنون تکلیف بازی های سوم مشخص شده، تیم شهرداری گرگان باید سه بار در تهران به ترتیب به مصاف تیم های شیمیدر، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی برود و در گرگان دو بار میزبان تیم های پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز باشد همچنین در اراک به مصاف تیم شهرداری این شهر برود. 
از نکات حاشیه ای بازی امروز که قرار بود ساعت 16 همزمان با چهار دیدار دیگر برگزار شود تاخیر نیم ساعته به علت هماهنگ شدن فنی و پخش زنده از شبکه شما بود. 
همچنین به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی بازیکنان دو تیم با نثار شاخه های گل در کنار قاب عکس این بازیکن ملی پوش کشور، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار