استاندار گلستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در امر سرمایه گذاری، اظهار کرد: روح اقتصاد مقاومتی مردمی شدن اقتصاد و دوری دولت از بنگاه داری است.
کد خبر: ۱۶۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 25 January 2016

به گزارش تابناک به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با تاکید بر اهمیت مصوبات این کارگروه تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور باید تمامی بانک ها و دستگاه های اجرایی به کمک بخش صنعت و تولید بیایند.
وی با بیان اینکه هدف این کارگروه کمک به مردم، دولت، اقتصاد و بنگاه های اقتصادی است، یادآور شد: مصوبات این کارگروه از طرف دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی لازم الاجراست و باید همگی در اجرای آن قاطع و دقیق باشیم.
وی با اشاره به اینکه باید بانک ها بیش از پیش به رونق بنگاه های اقتصادی کمک کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی بنگاه های اقتصادی که بانک آنها را در اختیار گرفته اند به دلیل بدهی های عدیده به ویرانه تبدیل شده اند، که به نظر می رسد بانک ها با همکاری در جهت رونق اقتصادی این بنگاه ها می توانند مطالبات خود را نیز سریع تر وصول کنند.
استاندار گلستان رونق بنگاه های اقتصادی را رونق استان دانست و افزود: در شرایطی که بر اساس سیاست های دولت در داخل و خارج کشور بسیاری از مشکلات در حال حل شدن است، یقیناً در آینده نزدیک رونق اقتصادی کشور موجب بهبود فضای اقتصادی استان نیز خواهد شد.
دکتر صادقلو از بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی خواست تعهدات خود را در قبال مصوبات این کارگروه اجرایی کنند و بر اساس تاکیدات مراجع بالادستی دولت مصوبات این کارگروه را به طور کامل اجرایی کنند.
لازم به ذکر است در این جلسه که مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک های حضور داشتند، مشکلات 7 بنگاه اقتصادی استان شامل تعیین تکلیف بدهی، درخواست استمهال، در خواست سرمایه در گردش و ... مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار