پس از سه روز
مرحله دوم رقابت های لیگ برتر اسکواش بانوان کشور پس از سه روز در مجموعه خانه اسکواش گرگان به پایان رسید.در این دوره هفت تیم خودباوران کوثر گلستان، شهرداری تهران، برنج سفره گیلان، شهرداری اراک، هیئت سیستان و بلوچستان، هیئت آذربایجان شرقی و هیئت اصفهان حضور داشتند و به مدت سه روز با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۱۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 29 January 2016
در این دوره هفت تیم خودباوران کوثر گلستان، شهرداری تهران، برنج سفره گیلان، شهرداری اراک، هیئت سیستان و بلوچستان، هیئت آذربایجان شرقی و هیئت اصفهان حضور داشتند و به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در رقابت های روز نخست که چهارشنبه برگزار شد، تیم خودباوران کوثر گلستان ابتدا با نتیجه دو بر یک نتیجه را به تیم مدعی شهرداری تهران واگذار کرد و سپس با همین نتیجه بر تیم شهرداری اراک پیروز شد.

نماینده اسکواش گلستان در روز پنجشنبه نیز با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر به ترتیب بر تیم های آذربایجان شرقی و گیلان غلبه کرد تا با کسب ۱۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی باقی بماند.

غزال شرف پور، رضوان سادات نقیبی و آدینه زهدی به سرپرستی زهرا خورشیدکلایی ترکیب نماینده گلستان را تشکیل می دهند.

الهام رمضانی دبیر سازمان لیگ و مهرناز کاشفی به ترتیب به عنوان سرپرست فنی مسابقات و سرداور در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند.

 در جدول رده بندی تیم مدعی شهرداری تهران با ۲۱ امتیاز صدرنشین است و پس از تیم خودباوران کوثر گلستان، تیم شهرداری اراک با ۱۴ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

مرحله سوم و نهایی رقابت ها ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با این مسابقات، رقابت های گروه شرق لیگ دسته یک اسکواش بانوان با حضور چهار تیم در گرگان برگزار شد که در پایان تیم های گیلان و قلهک تهران جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار