معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آغاز برنامه های دهه مبارک فجر با آیین استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 31 January 2016

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،"علی اصغر طهماسبی" در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان بیش از 6 هزار برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و ... با محوریت دستگاههای اجرایی، نهاد های دولتی و غیر دولتی، کانون مساجد، مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی و ... برگزار خواهد شد.
جانشین ستاد عالی دهه فجر استان همچنین از افتتاح و کلنگ زنی هزار و 478 پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار 430 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان گلستان خبر داد.
وی بیان کرد: حال که در دوران پسا برجام بسر می بریم خبرنگاران می توانند زبان گویای نظام جمهوری اسلامی در تزریق امید و آرامش به جامعه باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران موفق شده بعد از اجرایی شدن برجام 50 توافقنامه را با کشورهای صنعتی جهان به امضا برساند که در نوع خود بی نظیر بوده و امروز به لطف درخشش ایران در عرصه دیپلماسی، فرصت بسیار مناسبی برای به روز رسانی برخی از تکنولوژی ها در اختیار ما قرار گرفته است.
طهماسبی خاطرنشان کرد: فرا رسیدن مناسبت های مختلف از جمله دهه مبارک فجر فرصتی است که بار دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را یادآور شویم و آنان را مورد توجه قرار دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: دشمنان ملت و نظام از همان روزهای نخست انقلاب، کودتاهای طبس و نوژه و در برخی از استان ها جنبش خلق را راه اندازی کردند، پس از آن ترورهای خیابانی را آغاز شد، این اقدامات ضد انقلاب و دشمنان علیه یک نظام و انقلاب نوپا بی سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است، به بیش از 20 هزار شهید ترور در کشور اشاره کرد و گفت: هنوز که هنوز است رزمندگان اسلام در مرزهای کشور و حتی در کشورهای منطقه برای دفاع و صیانت از اسلام و حرم اهل بیت(ع) و در جنگ و نبرد با تروریسم تکفیری، شهید می شوند.
طهماسبی در ادامه با بیان اینکه امروز قدرتهای دنیا نمی‎توانند ندای حق طلبی کشورهای منطقه را بربتابند، افزود: دستگیری تفنگداران آمریکایی و زانو زدن و تسلیم آنها در مقابل جوانان ایرانی باعث شد بار دیگر، قدرت کشورهای مظلوم منطقه به جهان استکبار دیکته شود.
وی ادامه داد: شعار استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا ملت ایران هیچ گاه از صفحه انقلاب پاک نخواهد شد و امیدواریم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال که اولین راهپیمایی پس از برجام است، پررنگتر از همیشه و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار