معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون 20 نفر از کاندیداهای مجلس دهم در این استان انصراف خود را از ادامه فعالیت و رقابت های انتخاباتی رسما اعلام کرده اند.
کد خبر: ۱۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 07 February 2016
به گزارش #تابناک_گلستان علی اصغر طهماسبی شنبه شب به ایرنا افزود: همچنین دو نفر دیگر از کاندیداها درخواست انتقال حوزه انتخابیه خود را از استان گلستان به خراسان رضوی و تهران داده اند.
وی بیان داشت: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت کشور صلاحیت 24 نفر کاندیدای مجلس دهم که پیش از این در هیات های اجرایی یا نظارت گلستان رد صلاحیت شده بودند، از سوی شورای نگهبان تایید شد.
وی اظهار داشت: در همین ارتباط صلاحیت 10 نفر کاندیدای مجلس دهم که پیش تر از سوی هیات های اجرایی یا نظارت استان گلستان تایید شده بودند، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.
رئیس ستاد انتخابات گلستان به تعداد کاندیداهای باقی مانده در کوران رقابت های انتخاباتی مجلس از استان گلستان اشاره نکرد.
گفتنی است پیش از این اعلام شده بود 305 داوطلب جهت حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان گلستان نام نویسی کرده اند که 18 نفر در هیأت های اجرایی رد صلاحیت شدند، 14 نفر انصراف داده و رد صلاحیت و عدم احراز 147 نفر دیگر نیز توسط هیأت نظارت بر انتخابات استان و هیأت مرکزی نظارت اعلام شد. 
استان گلستان 7 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
گلستان دارای 14 شهرستان، 29 شهر، 27 بخش و 1008 روستا با جمعیت حدود 1.850 میلیون نفر است که برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات هفتم اسفند سال جاری، 1493 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار