استاندار گلستان در مراسم افتتاح زیر گذر صیاد شیرازی ـ ناهارخواران اظهار کرد: مردم گرگان با شعور، بیداری و فرهیختگی خود بزرگترین پشتیبان برای توسعه و عمران این شهر هستند.ناوگان حمل و نقل گرگان قدیمی است و پاسخگوی شرایط فعلی ترافیکی نیست و توسعه آن باید به روزرسانی شود.
کد خبر: ۱۸۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 13 February 2016
به گزارش تابناک گلستان دکتر حسن صادقلو ضمن تبریک به مناسبت ایام ا... دهه فجر و میلاد حضرت زینب(س)، تصریح کرد: تمام کسانی که فعالیت و اقداماتشان موجب شادی مردم می شود قابل تقدیر هستند و مدیریت کلان استان همچون مردم اقدامات شهرداری و شورای شهر گرگان را شایسته تقدیر می داند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان وی رسم دولت را خدمت گذاری دانست و افزود: تمامی دولت ها در جمهوری اسلامی خدمت را هدف خود قرار داده اند و در پرتو ارشادات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در طول 37 سال گذشته در عرصه داخلی و بین المللی خدمات قابل توجهی را به رسم وظیفه ارائه کردند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در طول عمر خود در استان گلستان 6هزار پروژه افتتاح و کلنگ زنی کرده که البته سهم کلنگ زنی ها 269 مورد بوده و 60 درصد موارد کلنگ زنی به سرانجام رسیده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه برای این پروژه ها قریب به 2200 میلیارد تومان هزینه شده، به طرح منطقه آزاد اینجه برون گلستان نیز اشاره کرد و افزود: دولت مأموریت خود را در لایحه منطقه آزاد اینچه برون انجام داده و با پای بندی به این لایحه تا تصویب نهایی کار را دنبال خواهد کرد.
دکتر صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول چند سال گذشته مدیریت کلان استان حمایت های مادی و معنوی زیادی برای توسعه شهر گرگان داشته است، خاطر نشان کرد: از نظر مادی از محل ردیف های مختلف بودجه حدود ۶۰ میلیارد تومان به حوزه شهرداری کمک شده است و این مبلغ بخشی از کمک ها به شهرداری گرگان است.
وی همچنین از لزوم بازشدن حریم رودخانه زیارت گرگان سخن گفت و تصریح کرد: بارها به دوستان شورای شهر و شهردار گرگان گفته ام که معماری سبز که نشان دهنده هویت گرگان است را نباید فراموش کرد و اطراف رودخانه زیارت باید باز شود تا با آزادسازی حریم رودخانه ها بتوانیم شرایط داشتن چندین رودخانه زاینده رود را ایجاد کنیم.
وی ناوگان حمل و نقل شهری را قدیمی دانست و گفت: ناوگان حمل و نقل گرگان قدیمی است و پاسخگوی شرایط فعلی ترافیکی نیست و توسعه آن باید به روزرسانی شود.
همچنین در این مراسم که با سخنرانی حسین صادقلو شهردار و زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان همراه بود، احمدی معاونت عمرانی شهرداری گرگان توضیحات فنی پروژه زیرگذر صیادشیرازی ـ ناهارخوران را ارائه کرد و افزود: تمام پروژه ها در سطح کشور و در این سطح قریب به یک سال زمان نیاز دارند اما شهرداری گرگان توانست این پروژه را در 6 ماه و با اعتباری بالغ برا 14 و نیم میلیارد تومان و 4 ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برساند.
گفتنی است زیر گذر صیادشیرازی ـ ناهارخوران به طول 650 متر و به عرض 15متر سومین زیرگذر شهر گرگان است که طی دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار