وزیر ورزش و جوانان گفت: آینده ورزش استان گلستان با توجه به اجرای طرح های استعدادیابی و وجود ظرفیت های فراوان در رشته های گوناگون رضایت بخش و امیدوار كننده است.
کد خبر: ۲۲۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 03 May 2016
محمود گودرزی عصر دوشنبه در آیین گشایش اولین المپیاد ورزش گلستان در گرگان، اضافه كرد: استعدادیابی یكی از طرح های بلند مدت و اهداف اصلی ورزش كشور در دولت یازدهم است كه این طرح ها در گلستان به خوبی در حال اجرا است. 
وی بیان كرد: یكی از ویژگی های اجرای این المپیاد ، ظرفیت سازی برای شناسایی استعدادهای جدید و معرفی آنها به مربیان حرفه ای است كه نتیجه بلند مدت اجرای این طرح ها ، قدرتمند تر شدن پایه های ورزش قهرمانی در كشور است. 
وزیر ورزش و جوانان افزود: گلستان با اجرای این المپیاد كه اولین بار در كشور اجرا می شود ، پایه گذار حركتی نوین در ورزش كشور است كه می تواند این الگوی مناسب به رویه ای دائمی برای ورزش استان های كشور تبدیل شود. 
دكتر گودرزی ادامه داد: باید امیدوار بود ورزش ایران در آینده از ستاره هایی كه در این گونه المپیادها كشف می شوند، استفاده كند و به سمت كسب مدال های فراوان در مسابقات معتبر پیش رود. 
اولین المپیاد ورزشی استان گلستان در 19 رشته و با حضور دوهزار و 500ورزشكار امروز به صورت رسمی آغاز شد و تا 24 اردیبهشت ماه ادامه دارد . 
این المپیاد در 10 رشته آقایان و 9 رشته بانوان در رده سنی نوجوانان و با هدف كشف استعدادهای ورزشی استان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار