تا کنون 70 دستگاه اجرایی سامانه‌ی دولت الکترونیک را بارگذاری کنند که از این تعداد 43 دستگاه اجرایی در به‌کارگیری آن موفق بودند.
کد خبر: ۲۵۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 30 June 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع انسانی استانداری گلستان گفت: تا کنون 70 دستگاه اجرایی سامانه‌ی دولت الکترونیک را بارگذاری کنند که از این تعداد 43 دستگاه اجرایی در به‌کارگیری آن موفق بودند.
مهندس محمود ربیعی،  امروز در کارگروه استانی توسعه‌ی دولت الکترونیکی استان گلستان عنوان کرد: روز قدس کنگره‌ی عظیمی از اعتراض مردمی نسبت به اقدامات رژیم غاصب اسرائیل است.
وی با بیان این‌که در روزهای آینده روز جهانی قدس را در پیش داریم، افزود: روز جهانی قدس توسط امام (ره) بنیان‎گذاری شده و در این روز مسلمانان نسبت به صهیونیست و اقدامات جنایتکاران این رژیم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‎ها می‎آیند.
مهندس ربیعی با بیان این‌که در این روز کنگره‌ی عظیمی از اعتراض مردمی نسبت به رژیم غاصب اسرائیل در جهان برگزار می‎شود، گفت: حضور در این راهپیمایی روز قدس در حقیقت دفاع از مظلومان عالم است و قطعاً همه‌ی ما در آخرین جمعه‌ی ماه رمضان در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.
مهندس محمود ربیعی پنجره واحد را یک نیاز و ضرورت در استان گلستان دانست و گفت: دولت الکترونیک یکی از هشت برنامه‌ی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است و برای اصلاح شبکه‎های دولتی و ارتباط بین دستگاه‎های اجرایی، ارتباط دستگاه اجرایی با مردم و تسهیل خدمات پر اهمیت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار