با حکم استاندار گلستان
در احکام جداگانه ای از سوی دکتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان، "سید ابوالفضل حسینی فرد" به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی و "عبدالرضا چراغعلی" را به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شدند.
کد خبر: ۲۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 01 August 2016
استاندار گلستان در دوره جدید تغییرات مدیران میانی این استانداری، سرپرست دو اداره کل امنیتی و انتظامی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را منصوب کرد.

در احکام جداگانه ای از سوی  دکتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان، "سید ابوالفضل حسینی فرد" به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی و "عبدالرضا چراغعلی" را به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شدند.

مراسم تکریم و معارفه مدیران تازه منصوب شده با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان برگزار شد.

در این جلسه همچنین از  زحمات "حیدر علی احمدی" مدیر کل سابق امنیتی و انتظامی و " علی نذیری" مدیر کل پیشین امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان تجلیل شد.

در متن حکم سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان  آمده است:

جناب آقای سید ابوالفضل حسینی فرد
سلام علیکم
با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و سیاست های دولت جمهوری اسلامی و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر مؤثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و مؤید باشید.

 همچنین در متن حکم سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان آمده است:
جناب آقای عبدالرضا چراغعلی

سلام علیکم
با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و سیاست های دولت جمهوری اسلامی و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر مؤثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و مؤید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار