مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
در رده سنی نونهالان طرح استعدادیابی ورزشی برای نخستین بار سال گذشته در استان گلستان انجام شد که حدود ۶ هزار ورزشکار مورد بررسی قرار گرفتند تا خانواده‌ها در مسیر درست هزینه کنند.
کد خبر: ۲۷۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 09 August 2016
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان توجه ویژه‌ای به رده‌های پایه ورزش استان دارد.
بهمن طیبی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا به تمامی رشته‌های ورزشی به یک اندازه توجه نمی‌شود و ما نیز در گلستان سعی کرده‌ایم به ورزش‌هایی که در آن ظرفیت و ریشه داریم، توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: به همین منظور در طرح استعدادیابی و المپیاد به این رشته‌ها پرداختیم تا خاتواده‌ها بدون اطلاع قبلی فرزندان خود را به سمت هر رشته ورزشی هدایت نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در رده سنی نونهالان طرح استعدادیابی ورزشی برای نخستین بار سال گذشته در استان گلستان انجام شد که حدود ۶ هزار ورزشکار مورد بررسی قرار گرفتند تا خانواده‌ها در مسیر درست هزینه کنند.

طیبی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان امسال نخستین المپیاد ورزشی استان را برگزار کردیم که هشت رشته دارای ظرفیت به همراه دو و میدانی و ژیمناستیک که ورزش‌های پایه هستند را مد نظر قرار دادیم و اکنون این رشته‌ها به دغدغه‌ای برای شهرستان ها تبدیل شده‌اند.

وی یادآور شد: در رده سنی جوانان نیز نگاه بین المللی داریم و برای شروع با قزاقستان تفاهم نامه همکاری امضا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به عقیده من کلاف خوبی از رده سنی نونهالان تا جوانان ایجاد شده و این موضوع موجب می‌شود تا در آینده در رده سنی بزرگسالان، ورزشکاران موفقی داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار