نماینده غرب گلستان:
دکتر "رامین نورقلی پور" در بازدید از جزیره آشوراده افزود: بندر بزرگی چون بندر امیر آباد در دل میانکاله مجوز دارد و فعال است ، این سئوال طرح است اگر آشوراده تاثیرات منفی زیست محیطی دارد، بندر مهم امیرآباد هم وضعیتش باید بدتر باشد.
کد خبر: ۲۷۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 10 August 2016
نماینده مردم غرب گلستان گفت: وضعیت جزیره آشورآده با جدیت پیگیری می کنیم چرا که در کار محیط زیست درباره این جزیره دوگانگی مشهود است.
دکتر "رامین نورقلی پور" در بازدید از جزیره آشوراده افزود: بندر بزرگی چون بندر امیر آباد در دل میانکاله مجوز دارد و فعال است ، این سئوال طرح است اگر آشوراده تاثیرات منفی زیست محیطی دارد، بندر مهم امیرآباد هم وضعیتش باید بدتر باشد.
وی با بیان اینکه همه ما محیط زیست را دوست داریم و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد، تصریح کرد: باید ضمن حفظ مسائل زیست محیطی مسائل اقتصادی، را نیز پیگیری و اجرا کرد.
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، جزیره آشوراده را اولویت نخست استان برای توسعه عنوان کرد و افزود: همه می دانیم با توسعه آشوراده کل استان توسعه خواهد یافت.
وی همچنین با اشاره به اهمیت حفظ میراث فرهنگی استان ، خاطرنشان کرد: در دنیا بخ شمهم گردشگری به عنوان بخشی مولد کار و سرمایه و اشتغال پایدار شناخته می شود.
مبه گفته وی، در حال حاضر در کشور ما تمام امکانات رفاهی برای جذب یک توریست خارجی وجود ندارد چرا که نوع نگرش و اعتقادات ما این اجازه را به ما نمی دهد تا تمام ارزش های خود را برای جذب سرمایه عرضه کنیم.
 
نماینده مردم غرب استان گلستان تصریح کرد: ورود توریست به عنوان ورود سرمایه است که درآمدهای هنگفتی را نیز خواهد داشت، با توجه به حضور بنده در چندین کشور خارجی بدون شک جاذبه های گردشگری کشور ما با آنها قابل قیاس نمی باشد ولی متاسفانه ما توانایی استفاده از این پتانسیل ها را نداریم و کمبود های زیادی در بحث هتلینگ و زیر ساخت ها داریم .
 
وی ادامه داد: توریسم داخلی عمده ترین مسافران ما هستند که بحث نقل و انتقال سرمایه بوجود میاید که در نگاه ملی تفاوتی وجود ندارد ولی در مقیاس جغرافیایی بسیار اهمیت دارد، منطقه ما ظرفیت و پتانسیل جذب توریسم بین المللی را نیز دارد به شرط آنکه ما بتوانیم زیر ساخت های آن را ایجاد کنیم.
 
نورقلی پور در بحث حفظ میراث فرهنگی اشاره کرد که بنده از طرف خودم و از طرف مجمع نمایندگان استان آمادگی کامل خود را به مجموعه میراث فرهنگی اعلام می داریم با تمام توان پشتوانه این مجموعه باشیم و در راستای حفظ میراث با ارزش خود و ایجاد اشتغال و درآمدزایی از این بخش تمام تلاش خود را خواهیم کرد و با توجه به این که یکی از نمایندگان استان در کمیسیون فرهنگی حضور دارند بدون شک در این بخش کمک شایانی به این مجموعه خواهند کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار