مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان:
وی تصریح کرد: 236 کارفرمایی که تاکنون مراجعه کرده‌اند حدود 19 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.
کد خبر: ۲۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 11 August 2016
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: برای کار فرمایان بدهکار برای استفاده از بخشودگی جرایم در استان گلستان مهلت ۳ ماه در نظر گرفته شده است.

محمد حیدری‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 326 کارفرما به شعب این سازمان برای استفاده از بخشودگی جرایم مراجعه کرده‌اند و براساس قانون مهلت 3 ماه از 27 خرداد آغاز شده و کارفرمایان تنها تا 27 شهریور فرصت دارند تا از این بخشودگی استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: 236 کارفرمایی که تاکنون مراجعه کرده‌اند حدود 19 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.

وی تاکید کرد: این قانون با انعقاد قرارداد با صنعت و معدن، جهادکشاورزی و نظام صنفی به اجرا درآمده است.

حیدری‌نژاد افزود: کارفرمایان از این فرصت استفاده کنند و این زمان تمدید نمی‌شود و برای کمک به تولید این تخفیفات در نظر گرفته شده  و براساس قانون حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی 14 درصد افزایش داشته که ماه خرداد این قانون اعمال شد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان نیز در فیش حقوقی مرداد ماه پرداخت می‌شود.

وی گفت: حدود 32 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در استان گلستان وجود دارند که از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

حیدری‌نژاد اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و بانک‌ها با شناسایی و تائید این‌گونه واحدهای نیازمند کمک و همراهی با بخشودگی جریمه حق بیمه آنها و نیز حمایتهای دیگر قدمی در راستای تقویت تولید در استان برداریم.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان به کمک هدیه زوجهای جوان بیمه شده نیز اشاره کرد و گفت: هر زوجی که تا 5 سال قبل از ازدواج سابقه پرداخت حق بیمه به مدت 720 روز داشته باشند یک ماه به عنوان پاداش به آن‌ها پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار