با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری همایش تجلیل از بانوان و جوانان نخبه استان و گرامی داشت یاد شهدای فاجعه منا و فرماندار شهید بندرترکمن با حضور دکتر مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 17 September 2016
 مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان از برگزاری همایش تجلیل از بانوان و جوانان نخبه استان و گرامی داشت یاد شهدای فاجعه منا و فرماندار شهید بندرترکمن با حضور دکتر مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد.

کلثوم غفاری توران روز شنبه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا و تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر به ایرنا اعلام کرد که همایش تجلیل از بانوان و جوانان نخبه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار و همراه با نمایش فیلم 'مرجان حاجی' در مورد فرماندار شهید بندرترکمن خواهد بود.
وی اضافه کرد که این همایش با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و کمیته بانوان اجلاسیه 4000 شهید استان عصر یکشنبه (فردا ) از ساعت 17 الی 19 در سالن دکتر ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود.
مرجان نازقلچی فرماندار شهید بندرترکمن سال گذشته در فاجعه منا به همراه 48 گلستانی دیگر به شهادت رسید، بیشتر این شهدا از اهل سنت شهرستان های گنبدکاووس، بندرترکمن و گمیشان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار