مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: متاسفانه جایگاه واقعی نمایشگاه کتاب و کتاب‌خوانی در بین خانواده‌ها جایگاه مناسبی ندارد.
کد خبر: ۳۱۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 29 October 2016
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: متاسفانه جایگاه واقعی نمایشگاه کتاب و کتاب‌خوانی در بین خانواده‌ها جایگاه مناسبی ندارد.
عبدالرضا چراغعلی در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب گلستان، افزود: نمایشگاه کتاب یک فرصت و رخداد خوب برای آشتی خانواده‌ها با کتاب است که برای استقبال خوب خانواده‌ها از نمایشگاه کتاب، تبلیغات و اطلاع‌رسانی جایگاه مهمی دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب در کنار آنکه فرصتی برای بهتر شدن وضعیت مطالعه و آشنایی خانواده‌ها با کتاب و کتاب‌خوانی است، می‌توان به عنوان یک فرصت مهم برای شناخت بهتر اعضای خانواده نسبت به علاقه‌مندی‌های یکدیگر نیز محسوب شود.

چراغعلی بیان کرد: دهمین نمایشگاه کتاب گلستان از نظر تعدادغرفه‌ها و عناوین کتاب‌های ارائه شده بسیار قابل توجه است و باید برگزارکنندگان این نمایشگاه را تحسین کرد.

وی اضافه کرد: در بازدید نخستی که از نمایشگاه داشتم به این نتیجه رسیدم که فردی که در نمایشگاه حاضر می‌شود می‌تواند منابع و کتاب‌هایی که مدنظر دارد را به سادگی خریداری کند که این امر بسیار خوب است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در خصوص گلایه معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به عدم حمایت دستگاه‌ها از دهمین نمایشگاه کتاب گلستان تصریح کرد: به نظر من این گلایه بر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد است زیرا در گام نخست، مدیریت اطلاع‌رسانی در برگزاری نمایشگاه و جذب حمایت دستگاه‌ها از این نمایشگاه باید با محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می‌شد.

گفتنی است، دهمین دوره نمایشگاه کتاب گلستان از ٤ آبان کار خود را آغاز کرد و تا نهم آبان نیز پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه ها صبح ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ١٥:٣٠ تا ٢١ میزان اهالی فرهنگ و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار