دشتیان در جلسه توانمند سازی سکونت گاههای شهرستان گرگان:
با حضور مهندس دشتیان جلسه توانمند سازی سکونت گاههای غیر رسمی شهر گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
کد خبر: ۳۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 05 November 2016
 با حضور مهندس دشتیان جلسه توانمند سازی سکونت گاههای غیر رسمی شهر گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با تسلیت ایام شهادت جانگداز سه ساله شهیده کربلا و نازدانه آقا اباعبدا... الحسین(ع)،باب الحوائج خانم حضرت رقیه سلام الله علیها در ادامه بیان داشت: سیاست دولت در بحث سکونت گاههای غیررسمی ،ایجاد اشتغال و فراهم کردن امکانات سلامت در این مکان ها می باشد .

ابراهیم دشتیان در این جلسه ضمن پیگیری فعالیت های دستگاه های عضو تأکید کرد: توانمند سازی از طریق ایجاد اشتغال و امنیت مناطق حاشیه شهر ازاهداف اصلی ستاد است و ارائه گزارشات مصوراز اقدامات صورت گرفته ادارات متولی باید در ابتدای هر جلسه در دستور کار کمیته قرار گیرد .

دشتیان افزود: با توجه به سیاست ها و برنامه های ابلاغی در شهرستان گرگان و در محلات اسلام آباد ،کوی محتشم،قلعه حسن ،انجیراب و اوزینه این سکونت گاهها در حال گسترش هستند که دستگاه ها باید مطالعات تخصصی در خصوص تغییرات جمعیتی انجام دهند .

وی همچنین خواستار حضور مشاوران توانمد در این زمینه از سوی دستگاه ها گردد و با توجه به ابلاغیه اجرای پروژه های توانمند سازی از سوی ستاد ملی توانمند سازی کشور و استانداری گلستان ، هرگونه اقدام با هماهنگی صورت پذیرد .

دشتیان در ادامه خواستار فراهم نمودن و ایجاد مکانهای فرهنگی ،ورزشی؛ ایجاد استحکام سازی مناسب و ایجاد اشتغال و حرفه آموزی از سوی فنی و حرفه ای در این مکان ها شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار