دبیر مجمع نمایندگان گلستان:
دبیر مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به قراردادهای itc که شامل قراردادهای نفتی با شرکت توتال است، اظهار کرد: امضا این قراردادها نشان از حمایت مجلس از دولت دارد و این قراردادها به نوعی اولین میوه ی برجام محسوب می شوند.
کد خبر: ۳۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 12 November 2016
دبیر مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به قراردادهای itc که شامل قراردادهای نفتی با شرکت توتال است اظهار کرد: امضا این قراردادها نشان از حمایت مجلس از دولت دارد و این قراردادها به نوعی اولین میوه ی برجام محسوب می شوند.
به گزارش تابناک ، اسدالله قره خانی روز شنبه در شورای اداری استان گلستان افزود: مجلس برای توسعه کشور از برنامه های دولت حمایت می کند 
 وی با اشاره به محرومیت های استان تصریح کرد: گلستان ظرفیت بالایی دارد و باید با همت مدیران در صدد رفع مشکلات مردم برآییم.
 وی افزود: آشوراده موضوعی مهم در مسائل توسعه ای و گردشگری استان است و امیدواریم سازمان محیط زیست همکاری های لازم در این زمینه را داشته باشد.
در این جلسه فرمانده سپاه نینوای استان نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته در یکسال و نیم گذشته جهت برگزاری اجلاسیه ی 4000 شهید استان درآذر ماه سال جاری اظهار کرد: طی فاصله ی 25 آبان تا 25 آذر سال جاری 14 برنامه ی اصلی اجلاسیه برگزار می شود.
سردار رحمت الله صادقی یادآور شد: جشنواره فیلم کوتاه با 320 اثر، یادواره شهدا برای گلستانی های مقیم گرگان، یادواره شهدای دانشجو، یادواره شهدای طلاب، نصب پرچم بر سر در منازل خانواده شهدا، یادواره شهدای کارمند، تجمع رزمندگان، تجمع اسوه های صبر، برگزاری دعای کمیل و ندبه و در نهایت اجلاسیه 4000 شهید استان در 25 آذر و با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اصلی ترین برنامه های اجلاسیه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار