عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن:
فیروزی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: ساعت 11:50روز دوشنبه 8/3/96 به محض اطلاع از آتش سوزی در جزیره آشوراده، ستاد مدیریت بحران شهرستان بلافاصله با هماهنگی با شهرداری بندر ترکمن و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و بخشداری سیجوال دو دستگاه ماشین آتش نشانی و دو دستگاه بیل مکانیکی به اسکله و نیرو های امدادی را جهت اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.
کد خبر: ۴۳۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 30 May 2017
فیروزی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: ساعت 11:50روز دوشنبه 8/3/96 به محض اطلاع از آتش سوزی در جزیره آشوراده، ستاد مدیریت بحران شهرستان بلافاصله با هماهنگی با شهرداری بندر ترکمن و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و بخشداری سیجوال دو دستگاه ماشین آتش نشانی و دو دستگاه بیل مکانیکی به اسکله و نیرو های امدادی را جهت اطفاء حریق به محل حادثه  اعزام کرد. 

وی افزود: با تلاش مردم و نیروهای ماهیان خاویاری، دریابانی، محیط زیست و منابع طبیعی آتش سوزی در حدود ساعت 13مهار و برای جلوگیری از آتش سوزی و سرایت آن به دیگر نقاط جزیره توسط بیل مکانیکی آتش بر در دورتا دور محل ایجاد و توسط ماشین آتش نشانی دوباره بر روی محل های مهار شده آتش برای پیشگیری از آتش سوزی مجدد بر اثر وزش باد آب ریخته شد.

فرماندار گفت: در این آتش سوزی حدود دو نیم هکتار از انارستان های ضلع شمالی اردوگاه آموزش و پرورش در حریق سوخت.

فرماندار سهل انگاري افرادي كه در اين مناطق  رفت و آمد می کنند را سبب بروز آتش سوزی دانست و گفت: گرماي هوا و خشكي علفزارها و درختان نیز سبب گسترش آتش سوزی شد.

لازم به ذکر می باشد در این عملیات مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله فرمانده دریابانی ، فرماندهی نیروی انتظامی ، اطلاعات ، منابع طبیعی ،ماهیان خاویاری ، شهردار و معاون شهردار بندر ترکمن، محیط زیست زیر نظر فیروزی فرماندار  و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام فعالیت کردند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار