از مهدی الفتی قهرمان ارزنده ژیمناستیک گلستان که در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مقام هشتم شد تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۴۳۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 01 June 2017
از مهدی الفتی قهرمان ارزنده ژیمناستیک گلستان که در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مقام هشتم شد تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان گلستان انجام پذیرفت، از مهدی الفتی قهرمان تاریخ‌ساز ژیمناستیک گلستان و محمود عباسی مربی ژیمناستیک استان در رقابت‌های آسیایی تایلند تجلیل و قدردانی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در ابتدای مراسم ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت :مسلماً وقتی که یک ورزشکار می‌تواند در میادین آسیایی افتخار آفرینی کند ، افراد زیادی در موفقیت او نقش داشته‌اند. من هم در اینجا از همه کسانی که باعث شدند که مهدی الفتی برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ژیمناستیک گلستان در میادین آسیایی به فینال راه یابد و به مقام هشتم برسد قدردانی میکنم.

بهمن طیبی با اشاره به غیرت و تعصب مثالزدنی این قهرمان ارزشمند گفت:ورزش قهرمانی عرصه ای سخت است که موفقیت هر ورزشکار و جوان ایرانی در آن عزت، اقتدار و افتخار ملی را برای نظام جمهوری اسلامی به همراه دارد.

طیبی به میراث ارزشمند این قهرمان ارزنده در ورزش نیز اشاره کرد و گفت:افتخارآفرینی مهدی الفتی به عنوان بخشی از تاریخ ورزش گلستان که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، باید ثبت و نگهداری شود.

وی همچنین از این قهرمان ارزنده ژیمناستیک استان خواست در آینده نیز با همین عزم و اراده پولادین راهی را که در پیش گرفته است را ادامه دهدو به مدال دست پیدا کند .

در ادامه این دیدار که با حضور اعضای هیات استان و مربی این قهرمان برگزار شد،به پاس افتخار آفرینی وی در آوردگاه قهرمانی آسیا از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با هدایایی تقدیر به عمل آمد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار