سرمربی شهرداری گرگان:
سرمربی شهرداری گرگان، کسب نتایج ضعیف این تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال را ناشی از مشکلات بودجه ای بیان کرد که این مسائل مانع بازی های تدارکاتی و آماده سازی تیم شده است.
کد خبر: ۳۲۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 15 November 2016

 سرمربی شهرداری گرگان، کسب نتایج ضعیف این تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال را ناشی از مشکلات بودجه ای بیان کرد که این مسائل مانع بازی های تدارکاتی و آماده سازی تیم شده است.

به گزارش ایرنا تیم شهرداری گرگان شامگاه دوشنبه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال میزبان نیروی زمینی تهران بود و با اختلاف یک امتیاز چهارمین شکست خود را در این فصل پذیرا شد.
محمدمهدی ایزد پناه در پایان دیدار با تیم نیروی زمینی تهران در جمع خبرنگاران افزود: شرایط بودجه تیم به ما اجازه نداد که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و نتایج مطلوب کسب کنیم ، اما امیدواریم در آینده نتایج بهتری را ثبت نماییم.
وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی و تقویت تیم نیز تصریح کرد: موافقت با جذب بازیکنان خارجی در مدیریت تیم انجام و سعی در جذب 2 بازیکن خارجی داریم که یکی از روز سه شنبه وارد ایران می‌شود و دیگری تا چهار روز آینده کنار تیم خواهد بود.
ایزدپناه با بیان این که در هفته‌های نخست تیم ما بازی‌های خوبی را به نمایش نمی‌گذاشت، اما امروز هماهنگ‌تر کار کرد، گفت: متاسفانه ما بازی را با یک پنالتی در لحظات آخر از دست دادیم، اما این موضوع هیچ ارزشی از بازیکنان تیم کم نمی‌کند. 
وی نیروی زمینی را تیم خوبی بیان کرد که از چهار بازیکن ملی‌پوش بهره می برد.
سرمربی شهرداری گرگان در مورد بازی آینده این با نفت آبادان تاکید کرد: نفت آبادان تیم خوبی است و ما نیز با تمرینات خوب می‌رویم که پیروز شویم.
چهار شکست متوالی تنها نماینده استان های شمالی در لیگ برتر کشور، شهرداری را میهمان رده آخر جدول لیگ برتر کرده و کار این تیم برای دور شدن از منطقه خطر را دشوارتر کرده است. 
شهرداری گرگان در هفته پنجم این رقابت ها اول آذرماه به آبادان می رود تا با تیم بالای جدولی نفت ایان شهر دیدار کند. 
به گزارش ایرنا گلستان از دیر باز یکی از استان های بسکتبال خیز کشور به شمار می رود اما در سال های اخیر از تعداد ملی پوشان استان و به خصوص شهر گرگان در تیم ملی رده های سنی گوناگون کاسته شده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار