معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: پیامی که در قالب هنر در بحث نمایش و تئاتر به مخاطبین رسانده می شود باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد.
کد خبر: ۳۸۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 20 February 2017
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: پیامی که در قالب هنر در بحث نمایش و تئاتر به مخاطبین رسانده می شود باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد.

محمود ربیعی، معاون  هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، امروز (2 اسفند) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار گفت: برگزاری  دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار در شهر گرگان یک انتخاب بسیار هوشمندانه و دقیق بود چرا که گرگان  توانسته در این بخش خوش بدرخشد و بزرگان بسیاری را در طول دهه های گذشته تحویل جامعه دهد.
 
وی افزود: پیامی که در قالب هنر در بحث نمایش و تئاتر به مخاطبین رسانده می شود باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد.
 
ربیعی اظهارداشت: باید توجه داشته باشیم اکنون در زمانی زندگی می کنیم که جابه جایی نسل ها صورت گرفته و نگاه های جدیدی در جامعه حاکم است و بر همین اساس باید به سمتی حرکت کرد که بسیار کوتاه و گویا با مردم صحبت کنیم.
 
وی تصریح کرد: در بحث فرهنگ پایداری و نمایش های خیابانی و میدانی آنچه که در جشنواره تئاتر  برمی آید که فرهنگ اصیل جوانان به منصه ظهور و بروز برسد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با اشاره به اینکه این نمایش ها می تواند به 8 سال دوران مقدس کمک کند، گفت: ایثارگری هایی توسط نسل گذشته انجام شد و امروز و این ایثار باید به نسل جوان انتقال داد که برای این موضوع باید ظرافت های خاص هنری در آن نهفته باشد.
 
وی افزود: جامعه فرهنگی و دینی ما می طلبد فرهنگ ملی ایثار، شهادت و فداکاری را منتقل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار