مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:
وی ادامه داد: این آزمون در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن کریم، معارف قرآن و اهل بیت (ع) و در ١٨ رشته برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 13 September 2016
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال پوستر فراخوان پانزدهمین آزمون سراسری معاونت قرآن و عترت به تمامی دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: برای هماهنگی و اطلاع رسانی دستگاهی در راستای حضور گسترده کارکنان در آزمون سراسری قرآن و عترت، این فراخوان به نهادهای دولتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: این آزمون در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن کریم، معارف قرآن و اهل بیت (ع) و در ١٨ رشته برگزار می شود.

حجت الاسلام با بیان این نکته که ٢٠شهریور تا٢٠ مهر زمان ثبت نام آزمون است، افزود: شرکت در این آزمون همانند آزمون های گذشته برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد.

وی اضافه کرد: بنابر اقدامات انجام شده از سوی سازمان مدیریت توسعه منابع نیروی انسانی تنها شرکت در رشته ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه صف با تالیف حجت السلام قرائتی ویژه کارکنان دولت است که پس از قبولی، موفق به پرداخت ٢٨ ساعت گواهینامه ضمن خدمت می شوند.

وی با بیان این نکته که این آزمون ١٩ و ٢٠ آبان ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: این آزمون به صورت الکترونیکی و ویژه کارکنان دولت در روز چهارشنبه ١٩آبان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: پانزدهمین آزمون سراسری معاونت قرآن و عترت ٢٠آبان ماه به صورت سراسری در ساعت ٨:٣٠ تا ١٠:٣٠ (تمامی رشته های حفظ) و ١١ تا ١٢ همان روز(سایر رشته های آزمون) برای کلیه داوطلبان شرکت کننده می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار