مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه‌ها در ایام انتخابات پیگیر حقوق شهروندی مردم باشند.
کد خبر: ۴۲۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 08 May 2017
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه‌ها در ایام انتخابات پیگیر حقوق شهروندی مردم باشند.

عبدالرضا چراغعلی در نخستین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، افزود: یکی از موضوعاتی که نسبت به آن غفلت شده است بحث پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی بوده که انرژی خاصی برایش گذاشته نشده است.
وی بابیان اینکه درزمینهٔ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اصحاب رسانه نقش به سزایی می‌توانند داشته باشند، افزود: می‌توانیم با تدوین اولویت‌های استان و ارائه موضوعات گفته‌شده، راهکاری در این زمینه ارائه دهیم.

چراغعلی با اشاره به نزدیک شدن به زمان شروع انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: اصحاب رسانه تلاش کنند در این ایام به معرفی افراد شایسته بپردازند و از معرفی افرادی که توانمندی‌های لازم راندارند بپرهیزند، همچنین نسبت به برجسته‌سازی شعارهای انتخاباتی هم حقوق شهروندی مدنظر قرار داده و پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: رسانه در نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده به‌گونه‌ای که شاهدیم زمانی که مردم می‌خواهند نسبت به مطالبه‌ای اقدام کنند هرکجا از مسئولان قطع امید کردند تهدید به رسانه‌ای کردن مطالبه خود می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان در خاتمه یادآور شد: ممکن است در بحث انتخابات، نامزدهای انتخابات شهر و روستاها و یا ریاست جمهوری صحبت‌هایی ارائه کنند و مردم هم باور کنند اما رسانه‌ها می‌توانند با ارائه نظرهای کارشناسی در نقش فیلتر کننده، عمل کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار