رئيس پليس آگاهي استان خبر داد:
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقي كه با پوشش رفتگر به 21 مغازه در گرگان دستبرد زده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 28 February 2017
 رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقي كه با پوشش رفتگر به 21 مغازه در گرگان دستبرد زده بود، خبر داد.

سرهنگ" مجتبي مروتي" گفت: در پي سرقت های مکرر از مغازه هاي شهر گرگان و شكايت شهروندان و ابراز نگراني كسبه از وقوع سرقت ها، تلاش جهت شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار تيمي ويژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات اوليه ماموران و بررسي مكان ها و زمان وقوع سرقت ها، با توجه به تشابه شيوه هاي سرقت، اين احتمال را كه تمامي سرقت ها توسط يك سارق و يا اعضاي يك باند صورت گرفته باشد را تشديد مي كرد.

سرهنگ مروتي گفت: در ادامه تحقيقات، ماموران موفق شدند با ایجاد بیشتر گشت هاي نامحسوس و كنترل سارقان سابقه دار، متهم را كه از مجرمان سابقه دار و داراي پرونده هاي متعدد سرقت بود شناسايي و پس از چند روز كنترل نامحسوس طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به كشف تعدادي از اموال سرقتي در بازرسي از منزل اين سارق سابقه دار تصريح كرد: متهم تحت پوشش مامور رفتگر شهرداري در نيمه هاي شب اقدام به سرقت می کرد که طي تحقيقات تخصصي انجام شده وی تاكنون به 21 فقره سرقت اعتراف كرد و يكي از مالخرها نيز شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مروتی در پايان با اشاره به شناسايي و دستگيري یكي از مالخرها گفت: تحقيقات پيرامون ديگر سرقت هاي احتمالي توسط اين سارق همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار